Underwater nowa kampania marki Etnia Barcelona

Kampania UNDERWATER marki Etnia Barcelona wprowadza nas do podwodnego królestwa, które kipi od nowoczesności i stylu.

Przenosząc nas w mistyczną podróż do podwodnego świata, w którym flora i fauna zachwycają pięknem i bogactwem kolorów, kampania ta jest wyjątkowa zarówno pod względem estetycznym, jak i filozoficznym.

Przedstawienie wszechświata stworzonego przez sztuczną inteligencję stanowi intrygujący kontrast do tradycyjnej percepcji tej technologii jako czegoś „zimnego” „robotycznego”. Zamiast tego sztuczna inteligencja kampanii Etnia Barcelona jest przedstawiona jako siła, która zbliża nas do natury, tworząc magiczne harmonijne środowisko.

Całość dostępna w e-wydaniu na stronie https://feniksmedia.pl/publikacje/Optyk_Polski/78/17/

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,552
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.