Pionierski projekt automatyzacji magazynu i dostaw rewolucjonizuje polski rynek optyczny

AMERICAN LENS jako pierwsza firma na polskim rynku optycznym rozpoczęła na początku 2024 roku pełną digitalizację procesu magazynowania dostaw soczewek okularowych. Na skutek wprowadzonych zmian już styczniu lutym 2024 roku terminowość dostaw (dostawa terminie lub przed terminem) wyniosła średnio 96%.

Tak ogromny skok rozwojowy digitalizacji łańcucha dostaw był możliwy dzięki automatycznemu regałowi logistycznemu push-to-light – innowacyjnemu rozwiązaniu, które zastosowano magazynach AMERICAN LENS. Regały oraz cały towarzyszący temu rozwiązaniu system pozwalają na precyzyjny bezbłędny dobór soczewek podczas pakowania.

Pełna automatyzacja weryfikacji parametrów, takich jak moc, średnica czy typ soczewki, łączy się bezpośrednio otwartymi zamówieniami optyków. Podczas kompletowania zamówienia generowane są wszystkie niezbędne dokumenty przewozowe, co niemal 100% wyklucza ryzyko błędnego nadania paczki przy jej kolekcjonowaniu.

Kolejną korzyścią dla optyków współpracujących AMERICAN LENS jest znaczące skrócenie czasu realizacji zamówień soczewek magazynowych oraz natychmiastowe przekierowanie do odbiorcy soczewek recepturowych dostarczanych laboratorium LTL we Włoszech.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,552
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.