Pierwsze w polskiej branży optycznej warsztaty dla twórców cyfrowych

W marcu br. odbyły się pierwsze w branży optycznej, autorskie warsztaty „Jak przełamać strach i zacząć nagrywać skuteczne materiały na social media”, prowadzone przez Justynę Skrzypek – Dyrektorkę Marketingu American Lens Poland.

Premiera tego wydarzenia odbyła się w Centrum Biznesu Optycznego Manhattan44 w Warszawie. 100% frekwencji, 100% kreatywności, 100% skuteczności. Tak można w kilku słowach podsumować to wyjątkowe spotkanie. Warsztaty autentycznych optycznych twórców cyfrowych na stałe wpisują się już w kalendarz polskiej branży optycznej. Patronat medialny nad nimi objął magazyn OPTYK POLSKI. Kolejna edycja już 12 kwietnia, na którą zapraszamy wszystkich aktywnych klientów American Lens Poland. Warsztaty są bezpłatne, a ilość miejsc jest bardzo ograniczona z uwagi na komfort uczestników.

 

Dzięki ogromnej eksperckiej wiedzy o najnowszych trendach w social mediach, interaktywności, indywidualnemu i kreatywnemu podejściu do ćwiczeń praktycznych oraz fantastycznej możliwości wymiany doświadczeń z innymi optykami, warsztaty te są unikalną propozycją dla każdego nowoczesnego salonu optycznego w Polsce. Wchodzący w świat social mediów optyczni twórcy cyfrowi, mają niepowtarzalną okazję do zdobycia nowych umiejętności, poszerzenia wiedzy, zwiększenia sieci kontaktów i klientów oraz inspiracji do tworzenia własnych projektów cyfrowych.

 

Więcej informacji na profilu Facebook American Lens Polska i na https://optykpolski.feniksmedia.pl/

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,548
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.