Kampania telewizyjna Varilux XR Series

Do 30 kwietnia 2024 roku trwa wielka kampania telewizyjna Varilux XR series! Jej celem jest skierowanie konsumentów do salonów optycznych Essilor Experts, także zwiększenie świadomości na temat prezbiopii oraz soczewek progresywnych Varilux.

Kampania dociera do odbiorców za pośrednictwem takich stacji telewizyjnych, jak Polsat, TVN TVP.

To wyjątkowe przedsięwzięcie wyróżnia się pionierskim (przypadku Essilora) wykorzystaniem innowacyjnego narzędzia – telewizji adresowalnej, dzięki której bloki reklamowe dostosowane są do grupy wiekowej rodzaju odbiorcy, co wpływa na jeszcze wyższą skuteczność kampanii!

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,552
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.