Justyna Skrzypek dyrektorem marketingu w American Lens, firmie optycznej należącej do Grupy ALVEGO

American Lens będzie odpowiedzialna za stworzenie wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej oraz Public Relations dla firmy, rozwój portfolio produktów, wprowadzenie kreatywnych rozwiązań biznesowych dla branży optycznej, także za utrzymanie relacji partnerami biznesowymi oraz dynamiczny rozwój marketingu dla niezależnych optyków Polsce.

branżą optyczną związana jest od 2014 r. Przez ostatnie 9 lat pełniła stanowisko Country Marketing Director na Polskę, kraje bałtyckie Ukrainę (CEE) Grupie ESSILOR. Była odpowiedzialna za zarządzanie całym procesem marketingowym – rozwojem, wdrożeniem nadzorem kompleksowych strategii B2B B2C, tym wprowadzanie nowych produktów portfolio Grupy na obsługiwane rynki. Zarządzała komunikacją przy połączeniu Grupy ESSILOR, Luxottica Grand Vision. American Lens jest kolejnym rozdziałem jej karierze marketingu branży optycznej, jak również spełnieniem wielkiego marzenia miejscu, gdzie będzie mogła wdrażać niestandardowe rozwiązania dla niezależnych optyków Polsce.

Marketing to jej środowisko zawodowe od ponad 25 lat. Pełniła wysokie stanowiska zarządcze zarówno po stronie agencji, jak firm. Jest ekspertką budowaniu zintegrowanych strategii marketingowych. Jako pierwsza kobieta branży optycznej wprowadziła na rynek innowacyjne programy komunikacyjne 360 stopni, takie jak kampania szkieł progresywnych Varilux Danutą Stenką czy platforma edukacyjna „Czas na wzrok”, która otrzymała nagrodę Srebrnego Spinacza 2019 kategorii „Uroda, higiena wellness”. Jest autorką projektów „Polska okularach” „Mój Bezpieczny Salon Optyczny”, które wsparły Polaków polskie salony optyczne trudnych czasach pandemii. Jest także inicjatorką ogólnopolskiej akcji „Zobacz Lepszą Przyszłość” dedykowanej dzieciom młodzieży placówek opiekuńczo-wychowawczych. Autorka zmieniającego oblicze branży optycznej projektu „Optyka jest kobietą”.

2018 r. Justyna Skrzypek zdobyła nagrodę Dyrektora Marketingu kategorii „Zdrowie/pharma”, rok później nagrodę Polish Businesswoman Award za najbardziej innowacyjne zrównoważone rozwiązania biznesie. Jej sylwetka opisana jest książce „50 wpływowych kobiet biznesu”. Ukończyła wydział Marketingu Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie mama dwóch córek, pasjonatka szukania niestandardowych rozwiązań oraz sentymentalna podróżniczka. Autorka wielu publikacji marketingowych lifestylowych. Prowadzi bloga justynaskrzypek.pl, wspierającego rozwój kobiet, oraz kanał telewizji internetowej autorskim programem „Będzie dobrze”.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,544
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.