HOYA VisionCare, lider w zakresie innowacyjnych technologii optycznych, i Międzynarodowy Instytut ds. Krótkowzroczności (International Myopia Institute) ogłosiły nawiązanie współpracy w celu promowania działań rzeczniczych i wysiłków edukacyjnych w międzynarodowych działaniach w obszarze postępowania w krótkowzroczności. Cele zacieśnionej relacji obejmują podnoszenie poziomu świadomości na temat krótkowzroczności i tego, jak ważne jest postępowanie w odniesieniu do niej w oparciu o dowody naukowe, rozwój badań naukowych nad krótkowzrocznością, współpracę nad ulepszeniem standardów opieki w postępowaniu w krótkowzroczności oraz przekazywanie informacji i edukowanie kluczowych interesariuszy na temat zapobiegania i kontroli krótkowzroczności.
Hoya – oficjalny platynowy sponsor – będzie uczestniczyć w posiedzeniu Rady IMI jako przedstawiciel branży wraz z innymi wysokiej rangi liderami i ekspertami w dziedzinie krótkowzroczności, aby przedstawiać nowe pomysły i dzielić się wiedzą z zakresu postępowania w krótkowzroczności. Oba podmioty będą współpracować przy tworzeniu dodatkowych treści multimedialnych, w tym materiałów wideo podsumowujących każdą białą księgę IMI na zasadzie wyłącznego sponsoringu, w celu rozpowszechniania kluczowych ustaleń i wiedzy zdobytej dzięki wspólnym wysiłkom światowych ekspertów. Treści multimedialne będą udostępniane za pośrednictwem kluczowych kanałów komunikacji, w tym strony internetowej IMI i modułów szkoleniowych HOYA, skierowanych do specjalistów ochrony wzroku z całego świata.
Krótkowzroczność stanowi coraz większy problem zdrowotny na świecie, a eksperci branżowi przewidują, że do 2050 r.1 będzie nią dotknięte prawie 50% światowej populacji. – Ta strategiczna współpraca z Międzynarodowym Instytutem ds. Krótkowzroczności jest zgodna z jedną z podstawowych misji HOYA VisionCare, która polega na udostępnianiu społeczności związanej z ochroną wzroku istotnych informacji, wiarygodnych wyników badań i innowacyjnych rozwiązań; nasza współpraca będzie miała na celu podjęcie działań w związku z rosnącym problemem krótkowzroczności na świecie – stwierdził Pascal Blaser, Global MedicalAffairs ManagerMyopia w HOYA VisionCare.
– IMI wyraża zadowolenie z nawiązania współpracy z firmą HOYA; w dalszym ciągu jest wiele do zrobienia na polu podnoszenia poziomu świadomości na temat krótkowzroczności i zachęcania specjalistów ochrony wzroku do kontrolowania jej w oparciu o dowody naukowe. Zawód specjalisty ochrony wzroku odgrywa kluczową rolę w edukowaniu ogółu społeczeństwa i uświadamianiu go o wpływie tej postępującej wady wzroku oraz dostępnych metodach postępowania. Zapobieganie i kontrolowanie na wczesnym etapie odgrywają kluczową rolę w postępowaniu w krótkowzroczności – dodał prof. Serge Resnikoff, prezes IMI. – Nie możemy się doczekać współpracy z firmą HOYA w zakresie udostępniania wiedzy i najnowszych odkryć w dziedzinie krótkowzroczności na całym świecie.
Więcej na: www.hoyavision.com/pl/