Wielka kampania telewizyjna Varilux XR Series dla Essilor Experts!

4 marca startuje kampania telewizyjna soczewek progresywnych Varilux XR Series!

Będzie ona wspierana działaniami w mediach społecznościowych na platformach Facebook oraz Instagram. Jej celem jest skierowanie konsumentów do salonów optycznych Essilor Experts, a także zwiększenie świadomości na temat prezbiopii oraz soczewek progresywnych. Kampania dotrze do wielu odbiorców dzięki emisji w największych stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, TVP i Polsat. To wyjątkowe przedsięwzięcie wyróżni się pionierskim – w przypadku Essilora – zastosowaniem innowacyjnego narzędzia – tzw. telewizji adresowalnej, co ułatwi dotarcie do targetowanej grupy konsumentów i wpłynie na jeszcze wyższą efektywność kampanii.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,582
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.