Uwaga krótkowzroczność – nowa odsłona kampanii „Wzrok OK”

Krótkowzroczność u dzieci staje się coraz bardziej palącym problemem.

We wrześniu tego roku firma SW Research przeprowadziła na zlecenie Hoya badanie wśród rodziców dzieci w wieku 3–15 lat, z którego wynika, że pogorszenie wzroku u swojego dziecka w czasie pandemii zauważyła blisko 1 ∕ ₃ rodziców (29% badanych). Również porównując czas spędzany przez dzieci przed ekranami urządzeń elektronicznych przed i w trakcie pandemii, widać wyraźne zwiększenie się udziału grup, które bardzo intensywnie korzystają z ekranów: co trzecie dziecko (34%) przebywa przed ekranem obecnie 5 i więcej godzin, gdzie przed pandemią wskaźnik ten wynosił 11%.
To właśnie powód, dla którego firmy Hoya Lens Poland i Seiko Optical Polska ruszają z nową odsłoną ogólnopolskiej kampanii „Wzrok OK”, mającej na celu zachęcenie rodziców do zadbania o wzrok swoich pociech i zorganizowania wizyty u specjalisty, a także uświadomienie im zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością.

Więcej informacji na: www.mamwzrokok.pl

Kampania rusza w połowie października i potrwa do końca tego roku, obejmując m.in. działania w internecie i PR. Na stronie www.mamwzrokok.pl, która powstała przy pierwszej edycji kampanii, znajdują się ciekawe i wartościowe artykuły oraz wyszukiwarka salonów optycznych. Będzie można w niej również sprawdzić, które salony posiadają certyfikację MiYOSMART.

Polecamy