Trendy w kolekcji wiosna/lato 2024

Dziś trendy to już nie tylko zabawa stylem, ale prawdziwy język, który pozwala światu powiedzieć, co jest dla nas ważne, same okulary stały się akcesorium umożliwiającym nam komunikację ze światem. Co więcej, jest to akcesorium bardzo widoczne coraz częściej świadomie wybierane przez konsumentów.

związku faktem, że klienci chcą poprzez okulary wyrazić siebie, wzrasta także ich wiedza na temat obowiązujących trendów. By móc się skutecznie komunikować ze świadomymi klientami, jako optycy właściciele salonów musimy nadążać za aktualnymi modami przedstawiać klientom oprawki, które są nimi zgodne. Nadrzędną wytyczną pozostaje oczywiście dobieranie rozwiązań odpowiadających na potrzeby naszych klientów. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, żeby nadążały one za obowiązującą modą.

Trendy

tym sezonie na półki salonów optycznych trafiają okulary przeciwsłoneczne korekcyjne współtworzone największymi domami mody oraz szeroki wybór modeli od marek skupiających się głównie na produktach optycznych. Tegoroczne kolekcje wiosna/lato 2024 są odpowiedzią na trzy trendy wynikające ze zmian cywilizacyjnych, potrzeb użytkowników, podejścia do świata mody coraz silniejszej potrzeby przekazania światu, co dla danego użytkownika jest najważniejsze. Projektanci, tworząc kolekcje, pamiętają dziedzictwie marki, jej wartościach ikonach. Połączenie tych wszystkich istotnych elementów sprawia, że niejednokrotnie tworzą oni małe dzieła sztuki. Poznajmy najgorętsze trendy: Community BelongingDynamic Inclusivity oraz Enhancing Peculiarities!

Community Belonging – poczuj się częścią dzisiejszej kultury

Trend ten wywodzi się ze stale ewoluującej kulturowej potrzeby przynależności jest mocno związany wyznawanymi przez użytkowników wartościami. Społeczność jest dla nich bardzo ważna pozwala odnaleźć we wszechświecie osoby, które myślą tak samo jak oni wyrażają tę ideologię poprzez znaki wizualne, tym okulary. Dla coraz większej grupy osób, zwłaszcza młodzieży, dzielenie się wizjami celami życiowymi, także identyfikowanie się innymi osobami, które styl, modę podejście do świata postrzegają tak samo, staje się bardzo ważne.

Cały artykuł dostępny w e-wydaniu na stronie https://feniksmedia.pl/publikacje/Optyk_Polski/78/10/

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,557
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.