Targi optyczne bezpośredni kontakt z produktem zawsze w cenie!

Są okazje, dzięki którym właściciele salonów optycznych zawsze mogą być na bieżąco, uatrakcyjniając swoje portfolio towarów handlowych. Są okazje, kiedy branża, którą reprezentujemy, w jednym czasie i miejscu może mieć wgląd w technologiczne innowacje wprowadzane do urządzeń produkcyjnych i diagnostycznych.

Są okazje, które dają możliwość spojrzenia na swój biznes z perspektywy nie tylko kraju, ale i Europy, a nawet… świata, dając jednocześnie sposobność, aby dzielić się wspólną pasją niezależnie od języka i modowych tradycji.

Radek Wiktorowicz aka Ghosteye

bloger na www.ghosteye.pl, szkoleniowiec, certyfikowany stylista opraw okularowych i kolorysta

To cyklicznie organizowane, jednoczące branżę niejednokrotnie posiadające długą historię targi optyczne. To wydarzenia, które oferują nie tylko fizyczny dostęp do ogromnej ilości produktów, ale przede wszystkim nieocenione know-how, które dla wielu jest źródłem inspiracji drogą do japońskiej praktyki kaizen.

Ikoniczne stolice światowej mody

Ograniczając się wyłącznie do Starego Kontynentu, warto choć raz życiu poczuć klimat miejsc, które branża optyczna upodobała sobie do organizacji wiodących wydarzeń optycznych skali globalnej. To dwie destynacje, które rokrocznie stają się stolicami okularowej mody – Mediolan Paryż.

Stolica Lombardii dekadami, reprezentując „wielką czwórkę” (obok Paryża, Nowego Jorku Londynu), pracowała na miano mekki dizajnu. Od 1958 r. odbywa się tu najsłynniejsze wydarzenie świecie mody – Fashion Week. Mediolan to doskonała odpowiedź na potrzeby miłośników branży fashion, którzy mogą rozkoszować się ekskluzywnymi zakupami niezliczonej ilości luksusowych butików szyldami topowych, światowych marek.

Również cyklicznie od wielu lat można tutaj przepaść powodu osobliwego przedmiotu definiującego modę – okularów. Aż 51 razy Mediolan był gospodarzem jednych największych na świecie wydarzeń określanych jako najważniejsze spotkania B2B branży optycznej – targów Mido!

Druga obowiązkowa okularowa destynacja Europie to niekwestionowana modowa stolica multikulti Żelazną Damą tle, od której wiele się zaczęło. To tu, na rogu Avenue des Champs-Élysées, bryluje luksusowa kamienica Louisa Vuittona. To tutaj 1837 r. powstał słynny Hermès, produkujący bajecznie piękne, kolorowe apaszki, które przykuwają wzrok ekskluzywnych, lotniskowych butikach. Paryż to również skupisko domów mody Christiana Diora, Huberta de Givenchy, Pierre’Cardina, Yvesa Saint Laurenta czy księcia biżuteryjnej mody – Louisa-Françoisa Cartiera. To tutaj Christian Louboutin opatentował czerwoną podeszwę kobiecych szpilek, René Lacoste – zielonego krokodyla, który zdominował tenisową modę. Miasto sprzeczności, mekka światowej mody, zagłębie światowej kultury, dla nas – społeczności optycznej – miejsce znane międzynarodowych targów optycznych Silmo.

Przeczytaj całość https://feniksmedia.pl/publikacje/Optyk_Polski/81/52/

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,746
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.