W jej skład wchodzi pięć zupełnie nowych barwień, występujących zawsze w dwóch wariantach – jednokolorowym i gradalnym.
– Kolekcja „Barwienia stylowe” to produkt, o którym osobiście myślałem od dłuższego czasu. Czułem, że brakuje w naszej ofercie barwień, które wykraczają poza utarte standardy. Jestem przekonany, że współczesnego, świadomego i dokonującego śmiałych wyborów klienta interesuje coś więcej niż brąz, szary czy szaro-zielony – mówi Michał Szajna, dyrektor handlowy SZAJNA.
W nowej grupie barwień dostępnych jest pięć kolorów:
- turkusowy (lazurowa mgła),
- ciemnoróżowy (pudrowa fala),
- niebieski (nocne morze),
- zielony (butelkowa głębia),
- burgundowy (karmazynowy brzeg).
Zostały one zaprojektowane z myślą o najwyższej jakości estetyce. Na finalny kolor składa się połączenie kilku barwników. Dla zapewnienia maksymalnej ochrony przed światłem ultrafioletowym barwienia stylowe można łączyć z materiałem UV-Max (od teraz dostępnym także jako soczewka magazynowa).
Wprowadzeniu barwień stylowych towarzyszy kampania pod hasłem „Nie ma nudy”, w której nowej kolorystyce soczewek towarzyszą dobrane do nich stylizacje.
Dla zakładów i salonów optycznych firma SZAJNA przygotowała wzorniki, plakaty, woblery oraz materiały elektroniczne do pobrania ze strony www.szajnanawigator.pl (dostęp po zalogowaniu).