Światowy Dzień Wzroku w Hoya Lens Poland

Tematami przewodnimi tegorocznego Światowego Dnia Wzroku były wzrok dzieci znaczenie opieki okulistycznej młodych osób. Skłaniało to do przyjrzenia się bliżej zagadnieniom takim jak: krótkowzroczność, innowacyjne metody postępowania przypadku wad wzroku czy rola dobrych nawyków sprzyjających zachowaniu zdrowia oczu.

Hoya Lens Poland świętowaliśmy ten dzień sposób szczególny: badając wzrok dzieci naszych pracowników. Podczas badań przesiewowych optometrystki firmy HOYA przeprowadziły szczegółową ocenę widzenia najmłodszych, identyfikując potencjalne problemy udzielając porad dotyczących dalszego postępowania. Po zakończeniu badań uczestnicy zwiedzili laboratorium, gdzie mogli na własne oczy zobaczyć, jak powstają soczewki okularowe. Zwiedzanie laboratorium cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem okazało się główną atrakcją wydarzenia. Zachwytom wspólnej zabawie nie było końca. Wyjątkowy 9 października 2024 r. pewnością na długo zapisze się pamięci gości, być może zainspiruje także niektóre osoby do pracy branży optycznej przyszłości!

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,725
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.