Sprawdź, czy masz Wzrok OK.?

Firmy Hoya Lens Poland i Seiko Optical Polska organizują ogólnopolską kampanię edukacyjną „Wzrok OK”, mającą na celu zachęcenie Polaków do zadbania o wzrok i wizyty w salonie optycznym.

W ten sposób chcą zwrócić uwagę na fakt, że w naszej nowej rzeczywistości wzrok ma kluczowe znaczenie, a praca i nauka zdalna obciążają go jak nigdy dotąd. Dlatego tak ważne jest, aby o niego zadbać i nie odkładać wizyty u specjalisty na później.

Na stronie specjalnej stronie kampanii www.MamWzrokOK.pl znajdują się ciekawe artykuły oraz wyszukiwarka salonów optycznych.
www.MamWzrokOK.pl

 

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,387
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.