Śniadanie prasowe

Rolą Hoya Lens Poland jako lidera obszarze kontroli krótkowzroczności dzieci jest edukowanie na temat tej wady docieranie informacjami jak najszerzej.

Dlatego radością przyjęliśmy zaproszenie Medicover Optyk do udziału śniadaniu prasowym, podczas którego przedstawiciele prasy mediów mogli bliżej poznać problem krótkowzroczności, zagrożeń, jakie ze sobą niesie, oraz repertuar możliwych środków zaradczych czy konkretnych działań, jakie mamy obecnie do dyspozycji.

krótkowzroczności opowiadały ekspertki, optometrystki: Martyna Zep ramienia Medicover Optyk oraz Sylwia Kijewska, reprezentująca Hoya Lens Poland. Na spotkaniu była obecna również mama dziewczynki krótkowzrocznością, dzięki czemu dziennikarze mieli okazję poznać także perspektywę rodzica. Efekty tego spotkania przełożyły się na liczne publikacje mediach, podnosząc tematykę krótkowzroczności, sposobów kontroli progresji tej wady wzroku oraz działań profilaktycznych.

Cieszymy się, że dzięki wspólnym działaniom możemy wzbudzić zainteresowanie opinii publicznej tym problemem, tym samym skuteczniej przeciwdziałać krótkowzroczności dzieci!

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,749
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.