Safilo otwiera nowy oddział w Warszawie

Grupa Safilo, światowy lider w projektowaniu, produkcji i dystrybucji oprawek i okularów przeciwsłonecznych, okularów sportowych, gogli i kasków, z dumą
ogłasza otwarcie polskiego oddziału Grupy z salonem dla Klientów w Warszawie.
Od 1 stycznia 2022 roku salon będzie oferować wsparcie i  serwis na wysokim poziomie dla optyków oraz prezentować prestiżowe portfolio marek własnych i licencjonowanych Grupy. Polskim oddziałem Grupy będzie kierował Country Manager Piotr Sztaborowski oraz zespół
osób miejscowych z dużym doświadczeniem w branży optycznej.Decyzja otwarcia nowego oddziału została podjęta ze względu na potencjał polskiego rynku, zarówno z punktu widzenia produktowego, z silnym naciskiem na oprawki do okularów, jak i z punktu widzenia segmentu konsumenckiego, z potencjałem rynkowym w segmentach Premium, Contemporary i Lifestyle, który portfolio marek Safilo może
zaspokoić.

„Otwarcie nowego oddziału w Polsce wpisuje się w nasze podejście proklienckie, w ramach którego dążymy do zwiększenia skali naszych usług poprzez budowanie bezpośredniej sprzedaży na danym obszarze oraz nawiązywanie lojalnych i długotrwałych relacji biznesowych” – skomentował Angelo Trocchia, CEO Grupy Safilo. „Obecność lokalna w
Polsce wzmocni i rozszerzy dystrybucję naszych marek, ponieważ posiadamy wszelkie atuty, aby spełnić oczekiwania rynku”.

Usługi Safilo w zakresie obsługi klienta i wsparcia marketingowego dostępne są zarówno stacjonarnie, jak i online, gwarantując silną lokalną obecność sprzedażową we wszystkich regionach kraju oraz wdrożenie platformy B2B You&Safilo.

O Grupie SafiloZałożona w 1934 roku we włoskim regionie Wenecja Euganejska, Grupa  Safilo jest jednym z głównych graczy w branży okularów w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji oprawek do okularów, okularów przeciwsłonecznych, okularów sportowych, gogli i kasków. Grupa projektuje i produkuje swoje kolekcje, łącząc innowacje stylistyczne,
techniczne i przemysłowe z jakością i starannym wykonaniem. Dzięki szerokiej obecności na całym świecie model biznesowy Safilo umożliwia monitorowanie całego łańcucha produkcji i dystrybucji. Od badań i rozwoju w pięciu prestiżowych studiach projektowych zlokalizowanych w Padwie, Mediolanie, Nowym Jorku, Hongkongu i Portland,
po własne zakłady produkcyjne i sieć wykwalifikowanych partnerów produkcyjnych, Grupa Safilo zapewnia, że ​​każdy produkt jest idealnie dopasowany i spełnia najwyższe standardy jakości.

Ugruntowany tradycyjny model dystrybucji Grupy Safilo obejmujący około 100 tys. punktów sprzedaży na całym świecie, z rozległą siecią oddziałów własnych Grupy w 40 krajach i ponad 50 partnerami w 70 krajach, uwzględnia sprzedawców detalicznych produktów okulistycznych, sieci handlowe, sklepy wielobranżowe, wyspecjalizowanych sprzedawców detalicznych, butiki, sklepy wolnocłowe i sklepy z artykułami sportowymi, a także bezpośrednie i internetowe platformy sprzedażowe, zgodnie ze strategią rozwoju Grupy.

Portfolio Grupy Safilo obejmuje główne marki własne: Carrera, Polaroid, Smith, Safilo, Blenders, Privé Revaux i Seventh Street. Licencjonowane marki to: Banana Republic, BOSS, Eyewear by David Beckham, Elie Saab, Fossil, Givenchy, havaianas, HUGO, Isabel Marant, Jimmy Choo, Juicy Couture, kate spade new york, Levi’s, Liz Claiborne, Love Moschino, Marc Jacobs, Missoni, M Missoni, Moschino, Pierre Cardin, PORTS, rag&bone, Rebecca Minkoff, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans i Under Armour.

Spółka matka, Safilo Group S.p.A., jest notowana na Włoskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (kod ISIN IT0004604762, Bloomberg SFL.IM, Reuters SFLG.MI). W 2020 r. Grupa Safilo odnotowała przychody netto w wysokości 780,3 mln euro.

Polecamy