„Przejrzyj na oczy”,

Drodzy Państwo, Szanowni Optycy, styczeń to miesiąc, w którym serca Polaków w kraju i za granicą biją w jednym rytmie – rytmie @Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! ❤️❤️❤️ Serce @Grupy Essilor: @Essilor Polonia, @JZO, @JAI KUDO również za nim podąża. Tematem przewodnim tegorocznego Finału jest zbiórka środków na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku dzieci. POSTANOWILIŚMY POŁĄCZYĆ NASZE SIŁY! ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA DO WSPÓLNEJ AKCJI „Przejrzyj na oczy”, której celem jest przeprowadzenie przez zgłoszone salony optyczne BEZPŁATNYCH PRZESIEWOWYCH BADAŃ OSTROŚCI WZROKU, ale także BEZPŁATNYCH BADAŃ OSTROŚCI WZROKU (w obu przypadkach u dzieci w wieku 5-18 lat) oraz PRZEKAZANIE 1500 PAR BEZPŁATNYCH OKULARÓW KOREKCYJNYCH NAJBARDZIEJ POTRZEBUJĄCYM DZIECIOM, UDOSTĘPNIONYCH PRZEZ GRUPĘ ESSILOR. Akcja trwa od 17 stycznia do 28 lutego! W ciągu kilku dni zostanie uruchomiona podstrona WOŚP z rejestracją do programu! JUŻ NIEBAWEM KOLEJNE INFORMACJE!

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,396
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.