Akcja ogólnopolska „MÓJ BEZPIECZNY SALON OPTYCZNY” Grupy Essilor zyskała uznanie jurorów konkursu i otrzymała ważną nagrodę, potwierdzającą skuteczność i efektywność prowadzonych działań.
Złote Spinacze to konkurs, który promuje najlepsze, najbardziej kreatywne i najrzetelniej wykonane projekty w obszarze Public Relations w Polsce. W tym roku zwycięstwo w kategorii Business-to-Business przyznano Grupie Essilor za projekt „MÓJ BEZPIECZNY SALON OPTYCZNY – tarcza antykryzysowa dla rynku optycznego” opracowany wraz z agencją Made in PR, realizowany w ramach kampanii „CZAS NA WZROK”.
Projekt ten został doceniony za realne wsparcie dla partnerów biznesowych, szybkość wdrożenia i kompleksowość. Był pierwszą na rynku, skuteczną odpowiedzią na potrzebę wsparcia optyków w całym kraju podczas zamrożenia gospodarki z powodu pandemii, przywrócenie ruchu w salonach optycznych i zapewnienie bezpieczeństwa klientom podczas wizyt. Do tej pory do akcji „MÓJ BEZPIECZNY SALON OPTYCZNY” dołączyło już 1.285 salonów optycznych z całej Polski!
Dziękujemy wszystkim Optykom, którzy zaufali Grupie Essilor (Essilor Polonia, JZO i Jai Kudo) i przede wszystkim dziękujemy wszystkim pracownikom Grupy Essilor za ogromny wysiłek i solidne wsparcie.