Powściągliwość może być intrygująca

Bywa, że wśród masy okularów krzyczących kształtem, fakturą i kolorem te z mniej egzaltowanymi cechami, jak delikatność czy skromność, schodzą na dalszy plan.

Oczywiście piękne, wyrafinowane formy i ekstrawaganckie materiały są czymś, co sprawia, że okularowy świat nigdy nie stanie się banalny. Jednak wśród okularników są również i ci, którzy w widowiskowych stylizacjach nie czują się dobrze, i którym cechy urody czy typ osobowości sugerują powściągliwość, subtelność i umiar. To przymioty, które doskonale reprezentują nowy na rynku polskim okularowy brand Daniel Hechter.
Solidne wykonanie, klasyczna elegancja, francuski casualowy styl. Tak w telegraficznym skrócie podsumować można modowy przekaz marki, którą powołał do życia urodzony w 1938 r. francusko-belgijski projektant mody.

Kim jest Daniel Hechter?

Daniel Hechter od pierwszych lat życia miał styczność z modą, dorastając u boku matki prowadzącej firmę odzieżową. Lata później dał dowód swojej dizajnerskiej smykałki. Ucieleśnił jedno z marzeń i otworzył swój pierwszy butik ze sportową odzieżą. To był początek prężnego rozwoju marki osobistej, której sklepy firmowe obecne są dziś w 65 krajach świata. Hechter to prawdziwy sportowy pasjonat, który jako jeden z pierwszych projektantów wyprodukował kolekcję odzieży narciarskiej i tenisowej. To również autor streetwearu francuskiej drużyny piłkarskiej, ale przede wszystkim były prezydent słynnego klubu piłkarskiego Paris Saint-Germain F.C. Daniel Hechter, tak jak wielu innych projektantów, dywersyfikuje swoją markę na różne obszary mody. Odzież (męska, damska i dziecięca), linia zapachów i rzecz jasna akcesoria, z których niewątpliwie najciekawszymi są okulary.

Triumf klasycznej elegancji

Mimo że wydawać by się mogło, że oprawki i okulary przeciwsłoneczne Daniela Hechtera reprezentować będą sportową stylistykę, to w rzeczywistości są od niej dalekie. W najnowszej okularowej kolekcji dominują klasyczna elegancja i powściągliwość, a prym wiodą modele kobiece. Paleta kolorystyczna, szczególnie opraw korekcyjnych, bogata jest w beże, brązy i odcienie niebieskiego. Wyraźnie zaznaczają swoją obecność również transparentne modele. W przypadku metalowych opraw mamy propozycje zarówno w kolorze srebrnym, jak i w złotym. Obok solidnego wykonania ich cechą rozpoznawczą są owalne formy ocierające się o minimalizm. Nieco inaczej jest w przypadku modeli przeciwsłonecznych, wśród których na uwagę zasługują klasyczne, lekko oversize’owe kocie kształty oraz bardzo modne w tym sezonie wielokąty. „Słońca” od Hechtera nie reprezentują wariackich form i krzykliwych wersji kolorystycznych. Są stonowane i eteryczne, tak aby w szczególny sposób podkreślić kobiece piękno.

Radek Wiktorowicz

Certyfikowany stylista opraw okularowych, kolorysta oraz doradca wizerunku. Własną firmę założył, mając 24 lata, i od tego czasu na dobre pochłonęła go nauka i doskonalenie kreatywnej i szczerej sprzedaży. Prelegent i autor warsztatów sprzedażowych dla branży optycznej oraz licznych publikacji w prasie branżowej.
Od 2018 r. jego wpisy można śledzić na stronie www.ghosteye.pl, która stała się głównym okularowym blogiem w kraju.
Na co dzień oddaje się okularowej pasji w swoim salonie optycznym w Piotrkowie Trybunalskim lub w atelier w Warszawie. Z jego miłością do okularów konkurować mogą tylko trzy kobiety – córki Amelia i Hania oraz żona Ania, lekarz specjalista chorób oczu.

Więcej na: https://www.facebook.com/ExpertKRA/

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,388
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.