Polskie Pracownie Optyczne oferują alternatywę dla właścicieli salonów optycznych

Polskie Pracownie Optyczne (PPO) kierują ofertę do właścicieli salonów optycznych, którzy rozważają lub zaczynają rozważać sprzedaż swojego biznesu lub jego części.

CO ROBIMY I JAKA JEST NASZA MISJA?

Celem inwestycji w PPO jest zakup w całej Polsce 100–130 salonów optycznych w ciągu najbliższych lat. Oznacza to po raz pierwszy utworzenie, posiadanie i zarządzanie mniej niż 10–15 salonami w lokalnych województwach.

Szukamy jakościowych salonów, które będą wpisywać się w kryteria inwestycyjne naszej spółki. Chcemy zapewnić utrzymanie najlepszych tradycji i praktyk wypracowanych często przez wiele dekad przez założycieli poszczególnych salonów, dając ich pracownikom stabilną przyszłość i szansę na dalszy rozwój.

Oferta PPO jest ze swej natury limitowana w czasie, bo przed nami jeszcze tylko kilka lat prowadzenia inwestycji. Jest to doskonała okazja dla właścicieli, którzy rozważają lub zaczynają rozważać sprzedaż swojego biznesu lub jego części (taka opcja również jest możliwa).

Konsolidacja branży jest nieunikniona i będzie postępować tak w innych, bardziej rozwiniętych gospodarkach. Z tych doświadczeń widać, że oferta finansowa z zepcia kapitałowego może być później mniej korzystna. Warto więc rozważyć spełnienie obrotów życia na właściwych warunkach, ale nie w wyniku presji rynkowej.

ARTUR DŻAGANOW

Partner Zarządzający
Highlander Partners, Prezes PPO

Całość do przeczytania w e-wydaniu

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
3,414
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.