„POLSKA W OKULARACH” – otwieramy oczy Polaków na zdrowy wzrok

Z Łukaszem Rutą, Commercial Director JZO oraz Eweliną Macugą-Strojek, Head of Trade Marketing Poland & Baltics EssilorLuxottica rozmawiamy o tym,

w jaki sposób JZO poprzez nową kampanię edukacyjną „POLSKA
W OKULARACH” angażuje się w edukację społeczeństwa i zapewnia wsparcie dla niezależnych Optyków, aby wspólnie tworzyć lepszą przyszłość dla branży optycznej.

Cały materiał dostępny na https://feniksmedia.pl/publikacje/Optyk_Polski/79/8/

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,559
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.