Wsparcie w odsprzedaży, gadżety dla klientów i możliwość wygrania atrakcyjnych nagród, w tym Toyoty Aygo. Trwa konkurs Polaroid Eyewear dla salonów optycznych. Cały czas można wziąć w nim udział.
Konkurs organizowany przez Optimex Viscom trwa od stycznia. Aby wziąć w nim udział, wystarczy dokonać zakupu co najmniej jednego pakietu okularów przeciwsłonecznych i/lub opraw okularowych marki Polaroid oraz stworzyć specjalną ekspozycję marki w swoim salonie optycznym. Do wyboru jest pięć pakietów, różniących się liczbą produktów oraz nagrodami do wygrania.
O najatrakcyjniejszą nagrodę mogą powalczyć salony, które zdecydują się na pakiet Diamentowy, składający się z 200 sztuk produktów Polaroid. Kupno pakietu pozwala powalczyć o Toyotę Aygo, MacBooka Apple oraz voucher na wycieczkę o wartości 5 tys. zł. Pakiet Platynowy to 150 produktów oraz możliwość wygrania MacBooka Apple, vouchera na wycieczkę o wartości 5 tys. zł oraz iPhone’a XS. Z kolei decydując się na zakup pakietu Złotego (90 sztuk), można powalczyć o voucher na wycieczkę, telewizor Samsung oraz iPhone’a XS.
Skorzystają klienci
Atrakcyjne nagrody czekają także na nabywców pakietu Srebrnego (50 sztuk) – mogą oni wygrać iPhone’a XS, telewizor Samsung oraz smartfon Samsung S9.
We wszystkich pakietach można liczyć na nagrody gwarantowane – vouchery na zakupy do sklepu Zalando. Ich wartość zależy od wybranego pakietu: od 850 zł w przypadku pakietu Diamentowego do 150 zł w przypadku pakietu Brązowego (zakup 30 sztuk produktów). Warunkiem koniecznym otrzymania nagród gwarantowanych jest wzrost liczby sztuk zakupionych produktów marki Polaroid o 20% w stosunku do 2018 roku.
Do każdego pakietu konkursowego Polaroid Eyewear dodaje specjalny pakiet wizualny oraz narzędzia wspierające sprzedaż, w tym gadżety dla klientów.
Salony optyczne, które zdecydują się na zakup pakietów Diamentowego, Platynowego lub Złotego, będą mogły zaangażować do konkursu także nabywców – dla nich Polaroid przygotował nagrody w postaci iPhone’ów XS. Konkurs dla klientów potrwa od czerwca do końca lipca 2019 roku.
Marka z tradycjami
Marka Polaroid powstała w 1937 roku. Swoje istnienie zawdzięcza ona wynalazkowi Edwina Herberta Landa – folii polaryzującej widzialne światło. Polaroid Eyewear wykorzystuje patenty marki Polaroid do produkcji okularów polaryzujących, które nie tylko chronią wzrok, ale też poprawiają bezpieczeństwo kierowców. Redukując oślepiające odblaski, przyspieszają ich reakcję na zdarzenia drogowe nawet o 40%. Przy tym są nowoczesne, a ich design zawsze współgra z najnowszymi trendami.
Eksplozja barw
Najnowsza kolekcja opraw okularowych Polaroid na wiosnę i lato 2019 to eksplozja kolorów zarówno w okularach przeciwsłonecznych, jak i w oprawach korekcyjnych. Modele wyróżniają się modnymi kształtami. Cała kolekcja nawiązuje do lat 90., a superlekkie metale i tworzywa sprawiają futurystyczne wrażenie. Kolekcja została wymyślona i zaprojektowana w nowym Studio Wzornictwa Safilo w Mediolanie. Trzy z najnowszych modeli okularów są wyposażone w nowy model soczewki polaryzacyjnej 2.0 – jest ona cieńsza i mocniejsza, a ponadto zapewnia bardzo wyraźny, wolny od zniekształceń obraz.