One Vision Day w Hoya Lens Poland

One Vision to program zrównoważonego rozwoju, który Hoya Vision Care wprowadziła ponad rok temu.
Program jest częścią strategii korporacyjnej został opracowany myślą realizacji ambicji spółki, aby stać się bardziej świadomą organizacją uwzględniać długoterminowe konsekwencje podejmowanych decyzji. To także rodzaj zobowiązania, który firma składa swoim pracownikom, lokalnej społeczności środowisku.

14 marca Hoya Lens Poland obchodziła pierwszy #OneVisionDay, podczas którego ochotnicy sprzątali najbliższą okolicę. Zrozumienie naszego wpływu na środowisko angażowanie się poprawę jego stanu to jedno ze strategicznych zobowiązań HOYA. Małe kroki często stają się początkiem dużych zmian!

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,581
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.