Ogólnopolska kampania edukacyjna „POLSKA W OKULARACH”

Już ponad 600 optyków dołączyło do ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „POLSKA OKULARACH”, organizowanej przez JZO – Polskiego Eksperta Optycznego.

ramach kampanii, wspieranej przez Marzenę Rogalską, Ambasadorkę Szkieł Progresywnych JZO, prowadzona jest akcja edukacyjna na temat problemów ze wzrokiem, tym prezbiopii, krótkowzroczności oraz światłowrażliwości, także promocja regularnych badań wzroku.

JZO dba wzrok milionów użytkowników od blisko 80 lat, przy tym nieustannie wspiera rozwija rynek optyczny. Innowacyjne rozwiązania marki cieszą się uznaniem zarówno wśród konsumentów, jak i w branży optycznej. Produkty JZO, wytwarzane laboratorium Jeleniej Górze, spełniają wymagania systemu zarządzania jakością są zgodne normami EN ISO 13485:2016 EN ISO 9001:2015, co potwierdza dążenie do zapewnienia klientom najwyższej jakości usług.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strony https://polskawokularach.pl.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,559
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.