Nie zwalniamy tempa!

Kampania „POLSKA W OKULARACH”, organizowana przez JZO – Polskiego Eksperta Optycznego, ma coraz większy zasięg: przy łączyło się do niej już ponad 1000 salonów!

Dzięki tak dużemu zaangażowaniu optyków ważne treści na temat prezbiopii, krótkowzroczności i wrażliwości na światło, a także potrzeby regularnych badań wzroku trafiają do coraz większej liczby odbiorców. Ważnym wsparciem kampanii jest udział Marzeny Rogalskiej, ambasadorki szkieł progresywnych JZO. Posty i relacje z jej udziałem cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród konsumentów: kampania digitalowa dotarła już do blisko 1 mln odbiorców!

Więcej na stronie: https://polskawokularach.pl.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,693
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.