Morel wyjątkowa francuska marka okularowa

Mrugnięcie okiem do przeszłości we francuskim stylu MOREL

Marka okularowa przedstawia kampanię – Looking Forward Since 1880. Zainspirowana autentycznymi fotografiami sprzed lat, przedstawia w humorystyczny sposób nowe projekty okularowe. MOREL ożywia przeszłość upamiętnioną na starych fotografiach i zawadiacko puszcza nam oczko, prezentując swoje nowe modele okularów! Takie połączenie zamierzchłych czasów z teraźniejszością podkreśla ponadczasowość okularowych
projektów i wielkie dziedzictwo wypracowane przez pokolenia francuskiej rodziny.

Inspirujące projekty okularowe od czterech pokoleń

Wyjątkowa podróż w czasie rozpoczyna się od ukazania oryginalnego portretu Julesa Morela, który w 1880 roku założył Dom MOREL. To gest upamiętniający francuskiego prekursora optyki i złożenie hołdu dla czterech pokoleń rodziny Morel, które podtrzymują tradycję i stale rozwijają rodzinny kunszt optyczny.

Detale na miarę francuskich mistrzów optyki

Okulary sygnowane logo MOREL słyną z mistrzowskiej precyzji i najwyższej jakości. Podpisując się pod jakością wykonania i dając gwarancję na swoje produkty – Morel od września 2022 roku wprowadza ważny detal do swoich projektów. 5 linii symbolizujących 5 pokoleń francuskiej rodziny stanie się znakiem rozpoznawczym produktów marki. Będą one znajdowały się na zauszniku każdej wyprodukowanej odtąd oprawy. Zaznaczona na czerwono czwarta linia symbolizuje czwarte, obecne pokolenie. Piąta natomiast jest obietnicą na przyszłość złożoną przez MOREL

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,538
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.