Marka Adolfo Dominguez adresowana jest do „ogromnej mniejszości” z powodu jej siły nabywczej czy statusu społecznego, ale ze względu na jej intelektualne wyrafinowanie.
Jest obecna w prawie 600 punktach sprzedaży w ponad 30 krajach na całym świecie.
Marka Adolfo Dominguez jest międzynarodową referencją w branży modowej i została uznana przez Hiszpański Instytut Reputacji RIS za jedną z 30 najpopularniejszych hiszpańskich firm. Ponadto Interbrand umieścił
ją wśród najważniejszych hiszpańskich firm na arenie międzynarodowej.
Podczas tworzenia kolekcji zespół designerów OPTIM pracuje jednocześnie z działem projektowym Adolfo Domíngueza.
Okulary przeciwsłoneczne i oprawki są w 100% zgodne z koncepcją kolekcji marki. Zdaniem Adolfo Domíngueza, w porównaniu z torbą czy zegarkiem okulary są równie ważnym dodatkiem i uzupełnienim ubioru.
Proces tworzenia opraw jest konsultowany z działem projektowym marki, a inspiracje są czerpane z panujących na rynku trendów. Marka proponuje kształty, nadruki i faktury, które zostają wykorzystane do wspólnych projektów.
Cały ten proces, koordynowany z zespołem marki w la Coruña, kończy się kilka miesięcy później prezentacją wspólnej kolekcji. To właśnie marka musi zatwierdzić i zweryfikować projekty, zanim rozpocznie się realizacja następnego kroku: urzeczywistnienia projektu.