Lider w segmencie płynów stratuje z nową kampanią dla płynu BIOTRUE®

Marka Bausch+Lomb jest liderem w segmencie płynów do pielęgnacji soczewek kontaktowych. Dzięki współpracy z coraz liczniejszym gronem salonów optycznych i specjalistów ochrony wzroku rozszerza liczbę użytkowników płynu Biotrue®.

Jednym kluczowych elementów tego procesu jest informowanie użytkowników soczewek kontaktowych tym, jak ważny jest skład płynów do pielęgnacji soczewek kontaktowych. marcu 2022 r. wystartowaliśmy kampanią telewizyjną, która tylko pierwszym miesiącu powinna dotrzeć do 50% potencjalnej grupy docelowej*.

Płyn Biotrue® jest jedynym płynem inspirowanym biologią ludzkiego oka**. To, co jednak najważniejsze punktu widzenia pacjenta, to komfort.

DO ZALET PŁYNU BIOTRUE® ZALICZA SIĘ:

  • zawartość hialuronianu, który naturalnie występuje filmie łzowym nawilża soczewki kontaktowe, by pomóc zachować komfort ich użytkowania do 20 godzin [1].
  • selektywne usuwanie białek. Płyn zachowuje przyjazne białka filmu łzowego, które dzięki swoim właściwościom antybakteryjnym wspierają naturalną odporność oka [2, 3].
  • skuteczność dezynfekcji. Zastosowany podwójny system dezynfekcji sprawia, że przy niskiej zawartości konserwantów Biotrue® wykazuje wysoki wskaźnik redukcji szkodliwych mikroorganizmów [4].
  • fizjologiczne pH, które odpowiada pH łez [5, 6].

Płyn Biotrue® obecnie jest oferowany ramach akcji „Gwarancja satysfakcji”. Jeśli pacjent zakupi płyn dniach 14.02–13.05.2022 r. nie będzie usatysfakcjonowany, może go nam odesłać, my zwrócimy mu pieniądze. Wszystkie szczegóły akcji oraz jej regulamin jest dostępny na www.biotrue.com.pl.

Zachęcamy Państwa do aktywnego proponowania naszego płynu swoim Klientom!

Polecamy