Lenny Kravitz x Ray-Ban Reverse: Rzuć wyzwanie konwencji

Przenieśliśmy najbardziej kultową markę na zupełnie nowy poziom. Za nami cztery energetyzujące tygodnie kampanii marki Ray-Ban na Facebooku, Instagramie YouTubie.

dniach 13.05–09.06.2024 r. nowa kampania promująca kapsułową kolekcję Ray-Ban Reverse dotarła aż do 17 milionów osób całej Polsce!

Kolekcja Lenny Kravitz x Ray-Ban Reverse to połączenie ikon Ray-Bana legendą muzyki stylu Lennym Kravitzem. Lenny, podobnie jak ikoniczna marka okularowa, jest uosobieniem innowacyjności ponadczasowego stylu. swojej twórczości łączy gatunki, przesuwa artystyczne granice wyznacza trendy, które wykraczają poza pokoleniowe ramy. Znajduje to doskonałe odzwierciedlenie kolekcji Lenny Kravitz x Ray-Ban Reverse – to zupełnie nowa, przełomowa odsłona kultowych modeli marki Ray-Ban, stanowiąca pomost pomiędzy ponadczasowymi ikonami innowacją.

Modele tej kolekcji sygnowane są podpisem Lenny’ego Kravitza na lewej soczewce, na prawej zaś umieszczono logo Ray-Bana. Do każdej pary dołączono limitowane opakowanie etui. Całość tworzy unikalną, rewolucyjną reinterpretację kultowych modeli solidną dozą rockandrollowego stylu gwiazdy, która ją współtworzyła.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,559
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.