W dniach 13.05–09.06.2024 r. nowa kampania promująca kapsułową kolekcję Ray-Ban Reverse dotarła aż do 17 milionów osób w całej Polsce!
Kolekcja Lenny Kravitz x Ray-Ban Reverse to połączenie ikon Ray-Bana z legendą muzyki i stylu Lennym Kravitzem. Lenny, podobnie jak ikoniczna marka okularowa, jest uosobieniem innowacyjności i ponadczasowego stylu. W swojej twórczości łączy gatunki, przesuwa artystyczne granice i wyznacza trendy, które wykraczają poza pokoleniowe ramy. Znajduje to doskonałe odzwierciedlenie w kolekcji Lenny Kravitz x Ray-Ban Reverse – to zupełnie nowa, przełomowa odsłona kultowych modeli marki Ray-Ban, stanowiąca pomost pomiędzy ponadczasowymi ikonami a innowacją.
Modele z tej kolekcji sygnowane są podpisem Lenny’ego Kravitza na lewej soczewce, na prawej zaś umieszczono logo Ray-Bana. Do każdej pary dołączono limitowane opakowanie i etui. Całość tworzy unikalną, rewolucyjną reinterpretację kultowych modeli z solidną dozą rockandrollowego stylu gwiazdy, która ją współtworzyła.