Laboratorium JZO chętnie odwiedzane przez optyków

ciągu ostatnich dwóch miesięcy nasze laboratorium odwiedziło blisko 100 optyków, którzy poznawali proces produkcji najnowsze technologie, brali także udział ekskluzywnych szkoleniach prowadzonych przez specjalistów JZO.

Wśród poruszanych tematów nie zabrakło też kampanii „POLSKA OKULARACH”. Celem tej zataczającej coraz szersze kręgi akcji jest promowanie świadomego dbania zdrowie, także kontekście dolegliwości wzrokowych.

Cieszymy się, że nasi klienci doceniają pasję zaangażowanie, jakie towarzyszą nam codziennych działaniach. Dzięki nim eksperci JZO nieustannie pracują nad innowacyjnymi produktami wspierającymi zdrowy wzrok.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,582
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.