Program merytoryczny konferencji składał się z sześciu prelekcji, w trakcie których uczestnicy mogli poszerzyć swoją wiedzę między innymi o efektywnym zarządzaniu czasem, sposobach na wykorzystanie internetu w promocji biznesu optycznego, sukcesji i dziedziczeniu, jak również o skutecznych sposobach na motywowanie pracowników i współpracowników. Tematy te zostały omówione przez Romana Polko (generał, komandos, dwukrotny dowódca elitarnej jednostki GROM, doktor zarządzania) na przykładach z jego życia wojskowego. Z każdym z prelegentów można było w kuluarach prowadzić indywidualne rozmowy.
Premiery produktów
W trakcie części merytorycznej konferencji swoją premierę miała nowa soczewka progresywna Nikon Presio iFocus, dostępna wyłącznie dla członków grupy zakupowej Ekspert Optyk.
Przez dwa pierwsze dni uczestnicy mogli ponadto odwiedzić stoiska produktowe: stoisko Nikon oraz matrycę Nikon Store, czyli wzorcowego salonu optycznego, wyposażonego w narzędzia tej marki, stoisko Aroma Projekt, na którym mogli poznać możliwości aromatyzacji pomieszczeń salonów, stoisko Soft99, na którym prezentowano nowoczesną chemię do czyszczenia okularów oraz stoisko Essilor, na którym pokazano instrumenty i narzędzia.
Uczestniczący w wydarzeniu optycy mogli także skorzystać z możliwości zamówienia opraw okularowych na stoiskach Optimex-Viscom, IQ Prisma oraz Belutti.
„Na trzy dni Łódź stała się miejscem pełnym pozytywnych emocji i udanych spotkań, gromadząc tak wielu optyków. Cieszy nas nieformalna atmosfera wydarzenia i fakt, że prawie 200 osób towarzyszyło nam w trakcie tych wydarzeń” – powiedział Tomasz Puślecki, współzałożyciel grupy zakupowej Ekspert Optyk.
W przygotowanej strefie wypoczynkowej optycy mogli nawiązywać nowe kontakty biznesowe i wymieniać się doświadczeniami z pozostałymi przybyłymi na konferencję.
Strefa udanych rozmów
Budowaniu relacji sprzyjał także wieczorny program i wspólne biesiadowanie. W trakcie konferencji omówione zostały dalsze plany na rozwój grupy i strategia działań na kolejne miesiące, w tym perspektywy dla wdrożenia marki własnej szkieł okularowych i opraw oraz rozwoju Ekspert Biznes Kampus, czyli jednostki szkoleniowej Ekspert Optyk. Tematem dyskusji było także dążenie do budowania wspólnej rozpoznawalności wśród klientów końcowych.
„Dziękujemy wszystkim uczestnikom konferencji Eksperci z wizją i zapraszamy już za rok. Naszą aspiracją jest, aby kolejne odsłony konferencji były jeszcze ciekawsze i na pewno będą, bo już mamy wizję następnego spotkania”– powiedział Damian Misiak, współzałożyciel grupy zakupowej Ekspert Optyk.
Zapraszamy na naszą stronę https://ekspert-optyk.pl/