Czas trwania: 28.03.2020, w godzinach od 09:30 do 17:30
W trakcie szkolenia będą poruszane takie zagadnienia jak:
– SYMPTOMS, SIGNS (objawy, z jakimi może zgłosić się do nas klient/pacjent anglojęzyczny);
– SŁOWNICTWO SPECJALISTYCZNE związane z soczewkami kontaktowymi;
– SŁOWNICTWO SPECJALISTYCZNE związane z soczewkami okularowymi, powłokami itp.;
– SŁOWNICTWO SPECJALISTYCZNE związane z typami opraw, materiałami, z których je wykonano;
– SŁOWNICTWO SPECJALISTYCZNE związane z typem karnacji, kształtem twarzy klienta itp.;
– TECHNIKI JĘZYKOWE budujące zaufanie klienta anglojęzycznego
– KOŁO SPRZEDAŻY (SALE CIRCLE) – narzędzie coachingowe, które pokazuje mocne i słabe strony doradcy klienta oraz obszary do dalszego rozwoju;
– BUDOWANIE WIĘKSZEJ ŚMIAŁOŚCI I OTWARTOŚCI pracowników w kontakcie z klientem anglojęzycznym;
– TRENING FONETYCZNY;
– NAUKA JĘZYKA „W KONTEKŚCIE” poprzez odegranie krótkich scenek.
Zapisz się już dziś! Ilość miejsc ograniczona!
Miejsce szkolenia: Gdańsk, ul. Piwna 1/2 – siedziba Pomorskiej Izby Rzemieślniczej MŚP, s. 215A
Prowadzący: Agata Gryc
Agata Gryc jest absolwentką Neurolingwistyki i Neofilologii oraz Studiów Kształcenia Tłumaczy Specjalistycznych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Metodyki i Glottodydaktyki Nauczania Języka Drugiego Osób Dorosłych na Uniwersytecie Wrocławskim.
Cena:
199 zł dla osób zrzeszonych w PCO
299 zł dla osób niezrzeszonych w PCO
Wszyscy uczestnicy otrzymują:
CERTYFIKAT imienny potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
CERTYFIKAT do Salonu Optycznego gotowy do powieszenia w widocznym miejscu, potwierdzający przygotowanie pracowników w zakresie profesjonalnej obsługi klienta EN
SŁOWNIK ze wszystkimi terminami, które pojawiły się w trakcie szkolenia
Materiały dydaktyczne, do wykorzystania w dniu szkolenia
Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w kursie prosimy o przesłanie maila wraz z danymi i numerem telefonu na adres:
pomorski.cech@wp.pl, agatagryc.evs@gmail.com
Szczegóły pod numerem telefonu: 602 474 607
http://pco.net.pl/kompleksowa-obsluga-klienta-anglojezycznego-w-salonie-optycznym/