Za soczewkami BioLINE stoją też narzędzia marketingowe i angażujące działania promocyjne, które wspierają budowanie profesjonalnego i proekologicznego wizerunku salonu optycznego. Optyk oferujący to innowacyjne rozwiązanie wyróżnia się na rynku lokalnym jako BioOPTYK (pierwszy BioLOKALIZATOR dostępny jest na stronie www.americanlens.pl), zwraca uwagę pacjentów na ekologiczny wymiar produktu i zwiększa swoją marżę, sprzedając supernowoczesne soczewki. Dodatkowo każdy salon, który rozbuduje swoje portfolio o soczewkę BioLINE, zostaje wyróżniony Międzynarodowym Certyfikatem BioLINE.
Podczas ostatniego spotkania w Centrum Biznesu Optycznego Manhattan 44 do grona kilkudziesięciu BioSALONÓW dołączyły salony STREFA WZROKU oraz SPEC OPTYK.
Jeszcze raz gratulujemy! Pamiętaj: Twój salon także może dołączyć do grona BioSALONÓW!