Kolejna wielka kampania telewizyjna Varilux XR series dla Essilor Experts!

Już marcu 2025 r. Essilor po raz kolejny startuje inspirującą kampanią telewizyjną digitalową, promującą innowacyjne soczewki progresywne Varilux XR series.

Nasze działania mają na celu edukację zakresie prezbiopii, także skuteczne przyciągnięcie uwagi konsumentów zachęcenie ich do odwiedzenia salonów Essilor Experts. Dzięki kampanii wspieramy rozwój sprzedaży budujemy świadomość nowoczesnych rozwiązań optycznych.

To pionierskie podejście pozwala nam precyzyjnie dotrzeć do wybranej grupy odbiorców, skutecznie kierując ich uwagę na salony optyczne Essilor Experts.

Czas na wyjątkową ostrość widzenia, nawet ruchu!

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,735
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.