Karolina Tomczyk specjalistką ds. marketing w American Lens

AMERICAN LENS Karolina Tomczyk będzie odpowiedzialna za realizację działań marketingowych, wizerunkowych oraz zakresu public relations, także za wspieranie działaniach promocyjnych polskich niezależnych salonów optycznych.

Budowanie relacji ludźmi jest dla niej największą wartością pracy. Ceni sobie możliwość rozwoju, odkrywania nowych perspektyw oraz realizacji kreatywnych pomysłów.

Karolina Tomczyk zdobywała doświadczenie, pracując dla międzynarodowej firmy sektora B2B. Praca branży optycznej jest dla niej niezwykle inspirująca daje ogromne pole do działania. przyjemnością będzie wspierać polskich optyków rozwoju ich salonów optycznych, pomagając im efektywnej komunikacji promocji. Największą satysfakcję daje jej prowadzenie mediów społecznościowych, kreowanie indywidualnego wsparcia strategii marketingowych oraz organizacja wydarzeń branżowych, które pozwalają łączyć ludzi, inspirować ich wspierać budowaniu silnych lokalnych marek optycznych. Wierzy, że autentyczna komunikacja dobre relacje to klucz do sukcesu marketingu.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,750
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.