Statuetka Gold Stevie została przyznana za kampanię „Wzrok OK!”. Jest to kolejne już wyróżnienie tego projektu. W czerwcu kampania zdobyła dwie międzynarodowe nagrody IAC 2022 w kategoriach: Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign.
OBTK, na zlecenie HOYA Lens Poland, przygotowała i zrealizowała kampanię „Wzrok OK!”, której celem było zachęcenie Polaków do badania wzroku, wdrożenia zdrowych nawyków w zakresie jego higieny i regularnych konsultacji u specjalistów.
Kampania była realizowana z inicjatywy HOYA Lens Poland i Seiko Optical Polska w pierwszej połowie ub.r. Główną osią komunikacji kampanii był spot wideo emitowany na kanałach YouTube,
Player.pl i powiązanych serwisach TVN oraz na Facebooku i Instagramie. Kampania była również wspierana działaniami PR. Na stronie kampanii uruchomiono też wyszukiwarkę salonów optycznych i specjalistów ochrony wzroku, do których można było umówić się na badanie. Badanie efektywności kampanii, zrealizowane po jej zakończeniu przez SW Research, wykazało, że kontakt z kampanią miało 24% dorosłych użytkowników Internetu w Polsce. Jednocześnie w grupie, która miała styczność z kampanią, odsetek osób planujących badanie wzroku wyniósł aż 75%. Uwzględniając skalę kampanii, jest to wzrost o prawie 2 mln liczby osób deklarujących chęć zbadania wzrok