Kampania realizowana przez Hoya Lens Poland i agencję on Board Think Kong (OBTK) zdobyła GOLD STEVIE AWARD w konkursie International Business Awards®

HOYA Lens Poland agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IBA 2022 kategorii: Marketing Campaign of the Year – Healthcare – Services.

Statuetka Gold Stevie została przyznana za kampanię „Wzrok OK!”. Jest to kolejne już wyróżnienie tego projektu. czerwcu kampania zdobyła dwie międzynarodowe nagrody IAC 2022 kategoriach: Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign.

OBTK, na zlecenie HOYA Lens Poland, przygotowała zrealizowała kampanię „Wzrok OK!”, której celem było zachęcenie Polaków do badania wzroku, wdrożenia zdrowych nawyków zakresie jego higieny regularnych konsultacji specjalistów.

Kampania była realizowana inicjatywy HOYA Lens Poland Seiko Optical Polska pierwszej połowie ub.r. Główną osią komunikacji kampanii był spot wideo emitowany na kanałach YouTube,
Player.pl powiązanych serwisach TVN oraz na Facebooku Instagramie. Kampania była również wspierana działaniami PR. Na stronie kampanii uruchomiono też wyszukiwarkę salonów optycznych i specjalistów ochrony wzroku, do których można było umówić się na badanie. Badanie efektywności kampanii, zrealizowane po jej zakończeniu przez SW Research, wykazało, że kontakt z kampanią miało 24% dorosłych użytkowników Internetu w Polsce. Jednocześnie w grupie, która miała styczność z kampanią, odsetek osób planujących badanie wzroku wyniósł aż 75%. Uwzględniając skalę kampanii, jest to wzrost o prawie 2 mln liczby osób deklarujących chęć zbadania wzrok

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik
2,321
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.