Kampania edukacyjna pod patronatem CZD i PTOO

Kolejna odsłona kampanii edukacyjnej „Wzrok OK”, organizowana przez firmy HOYA Lens Poland Seiko Optical Polska, przebiegająca pod hasłem „UWAGA Krótkowzroczność”, została objęta patronatem merytorycznym Centrum Zdrowia Dziecka Polskiego Towarzystwa Optometrii Optyki.

Kampania rozpoczęła się 14 października potrwa do końca tego roku. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem skali krótkowzroczności dzieci oraz zachęcenie rodziców do kontroli wzroku ich pociech. Kampania obejmuje działania edukacyjne, reklamowe, PR-owe, także aktywności social mediach. Na stronie kampanii www.MamWzrokOK.pl znajdują się o wartościowe merytorycznie artykuły oraz wyszukiwarka salonów optycznych.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,388
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.