Jak przyciągnąć młodych klientów do salonów optycznych?

Aby przyciągnąć młodych klientów do salonów optycznych, warto skupić się na innowacyjnych rozwiązaniach, atrakcyjnym designie, obecności mediach społecznościowych oraz personalizacji oferty.

Dzięki temu salon optyczny stanie się miejscem nowoczesnym, przyjaznym modnym, które spełnia oczekiwania młodszych pokoleń.

Jarosław Szyguła

Dyrektor Regionalny Vadim Eyewear

OBECNOŚĆ MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Media społecznościowe są jednym najważniejszych kanałów komunikacji dla młodych ludzi. Obecność na platformach takich jak Instagram, Facebook, TikTok czy YouTube może znacznie zwiększyć rozpoznawalność marki wśród młodych klientów. Regularne publikowanie atrakcyjnych wizualnie treści, takich jak zdjęcia modnych oprawek, filmiki przedstawiające proces badania wzroku czy recenzje produktów, pomoże budowaniu zaangażowanej społeczności. Warto również korzystać tzw. influencer marketingu, współpracując popularnymi sieci osobami, które mogą zarekomendować salon optyczny swoim obserwatorom.

Artykuł ze strefy eksperta w całości dostępny na https://feniksmedia.pl/publikacje/Optyk_Polski/79/28/

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,598
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.