Hoya Lens Poland rusza z akcją edukacyjną „Oko w oko z krótkowzrocznością”

Akcja „Oko w oko z krótkowzrocznością” jest kierowana do rodziców, a jej celem jest uświadomienie zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci, a także zachęcenie do zadbania o wzrok dzieci i wykonywania regularnych kontroli u specjalistów.

Na potrzeby kampanii powstał obszerny poradnik dla rodziców i opiekunów dotyczący krótkowzroczności u dzieci, dostępny bezpłatnie na stronie https://mamwzrokok.pl. Znajdująca się na stronie wyszukiwarka specjalistów ochrony wzroku została wzbogacona o dodatkowe filtry, umożliwiające znalezienie certyfikowanych specjalistów, którzy mogą rekomendować soczewki okularowe MiYOSMART, przeznaczone do korekcji i spowalniania progresji krótkowzroczności u dzieci.

Działania reklamowe obejmują Facebook i Instagram, serwis WP.pl, a także YouTube. Akcję wpiera również komunikacja PR, w tym m.in. współpraca z mediami takimi jak: Wysokie Obcasy, Medonet, „Wprost” i „Polityka”. Nawiązana została ponadto współpraca z Fundacją Nauka. To Lubię. W ramach Akademii Cyfrowego Rodzica powstaną artykuły edukacyjne na temat krótkowzroczności i metod jej kontroli u dzieci. W trakcie kampanii będą też realizowane działania z obszaru influencer marketingu.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik
2,321
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.