medycznego, co pozwoli zmierzyć się z globalnym wzrostem krótkowzroczności u dzieci. Umowa dotycząca globalnej sprzedaży i marketingu jest podstawą cennej relacji partnerskiej między HOYA Vision Care i Haag-Streit, która pozwoli udostępnić specjalistom ochrony wzroku urządzenie LENSTAR Myopia by HOYA w celu przeprowadzania diagnostyki i leczenia krótkowzroczności.
Hoya Vision Care i HAAG STREIT łączą siły w walce z krótkowzrocznością.

Firma HOYA Vision Care, lider w zakresie innowacyjnych technologii optycznych, ogłosiła nawiązanie strategicznego partnerstwa z Haag-Streit, uznanym producentem i dostawcą przyrządów okulistycznych i sprzętu
Współpraca ta umożliwia specjalistom ochrony wzroku określenie możliwości w zakresie postępowania w krótkowzroczności przy wsparciu oprogramowania LENSTAR Myopia by HOYA, opartego na sprawdzonej technologii biometru optycznego Lenstar 900, precyzyjnie mierzącego długość gałki ocznej, w połączeniu z oprogramowaniem do postępowania przy krótkowzroczności EyeSuite. Takie połączenie ułatwia edukowanie pacjentów oraz ich rodziców w zakresie krótkowzroczności i możliwości spowolnienia jej progresji.
W połączeniu z łatwymi do przepisania soczewkami okularowymi MiYOSMART, wprowadzonymi na rynek w 2018 r., wykorzystującymi rewolucyjną Technologię Wielosegmentowego Rozogniskowania D.I.M.S. (ang. Defocus Incorporated Multiple Segments), spowalniającymi progresję krótkowzroczności u dzieci w wieku 8–13 lat, co potwierdziły badania kliniczne1. Daje to solidne, kompleksowe podejście do diagnozowania i kontroli krótkowzroczności. Na chwilę obecną soczewki MiYOSMART zastosowano u ponad 500 000 pacjentów2.
Krótkowzroczność stanowi rosnący globalny problem zdrowotny, który, zdaniem ekspertów z branży, do 2050 r. dotknie niemal 50% światowej populacji3. „Nawiązanie strategicznego partnerstwa z Haag-Streit wpisuje się w jedną z głównych części misji HOYA Vision Care, polegającej na udostępnianiu informacji oraz