Hoya Vision Care i HAAG STREIT łączą siły w walce z krótkowzrocznością.

Firma HOYA Vision Care, lider zakresie innowacyjnych technologii optycznych, ogłosiła nawiązanie strategicznego partnerstwa Haag-Streit, uznanym producentem dostawcą przyrządów okulistycznych sprzętu

medycznego, co pozwoli zmierzyć się globalnym wzrostem krótkowzroczności dzieci. Umowa dotycząca globalnej sprzedaży marketingu jest podstawą cennej relacji partnerskiej między HOYA Vision Care Haag-Streit, która pozwoli udostępnić specjalistom ochrony wzroku urządzenie LENSTAR Myopia by HOYA celu przeprowadzania diagnostyki leczenia krótkowzroczności.

Współpraca ta umożliwia specjalistom ochrony wzroku określenie możliwości zakresie postępowania krótkowzroczności przy wsparciu oprogramowania LENSTAR Myopia by HOYA, opartego na sprawdzonej technologii biometru optycznego Lenstar 900, precyzyjnie mierzącego długość gałki ocznej, połączeniu oprogramowaniem do postępowania przy krótkowzroczności EyeSuite. Takie połączenie ułatwia edukowanie pacjentów oraz ich rodziców zakresie krótkowzroczności możliwości spowolnienia jej progresji.

połączeniu łatwymi do przepisania soczewkami okularowymi MiYOSMART, wprowadzonymi na rynek 2018 r., wykorzystującymi rewolucyjną Technologię Wielosegmentowego Rozogniskowania D.I.M.S. (ang. Defocus Incorporated Multiple Segments), spowalniającymi progresję krótkowzroczności dzieci wieku 8–13 lat, co potwierdziły badania kliniczne1. Daje to solidne, kompleksowe podejście do diagnozowania kontroli krótkowzroczności. Na chwilę obecną soczewki MiYOSMART zastosowano ponad 500 000 pacjentów2.

Krótkowzroczność stanowi rosnący globalny problem zdrowotny, który, zdaniem ekspertów branży, do 2050 r. dotknie niemal 50% światowej populacji3. „Nawiązanie strategicznego partnerstwa Haag-Streit wpisuje się jedną głównych części misji HOYA Vision Care, polegającej na udostępnianiu informacji oraz

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,388
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.