Hoya i Seiko organizatorami kampanii “Wzrok OK”

Jednym z niewątpliwych skutków ograniczeń związanych z pandemią jest większe obciążenie wzroku. Spędzamy więcej czasu przed ekranami urządzeń cyfrowych, spotkania w pracy zostały zastąpione przez wideokonferencje, a dzieci zamiast w szkole – uczą się zdalnie.

Wszystko to sprawia, że oczy narażone są na dużo większy wysiłek, a wzrok staje się teraz kluczowym zmysłem. Niestety większość Polaków nie bada regularnie wzroku. Nawet wśród użytkowników okularów 51% odwiedza specjalistę ochrony wzroku rzadziej niż raz w roku. Zaniechanie badań kontrolnych, nieodpowiednio dobrane soczewki okularowe, intensywne korzystanie z urządzeń multimedialnych to spore ryzyko. Nie tylko nieprzyjemnych objawów cyfrowego zmęczenia oczu, ale także pogłębiających się wad wzroku.

Ogólnopolska kampania edukacyjna „Wzrok OK”

To właśnie powód, dla którego firmy Hoya Lens Poland i Seiko Optical Polska organizują ogólnopolską kampanię edukacyjną „Wzrok OK”, mającą na celu zachęcenie Polaków do zadbania o wzrok i wizyty w salonie optycznym.

„Chcemy zwrócić uwagę na fakt, że w naszej nowej rzeczywistości wzrok ma kluczowe znaczenie, a praca i nauka zdalna obciążają go jak nigdy dotąd” – mówi Szymon Grygierczyk, Zastępca Dyrektora Generalnego Hoya Lens Poland. „Dlatego tak ważne jest, aby o niego zadbać i nie odkładać wizyty u specjalisty na później. W kampanii, którą organizujemy, bohaterami są optycy. Nie promujemy naszych produktów, lecz mówimy o problemach i możliwych rozwiązaniach, a decyzja o ich wyborze należy do specjalisty”.

Trwająca dwa miesiące kampania (luty-marzec) obejmuje działania w internecie: kampanię w mediach społecznościowych, reklamę displayową w modelu programmatic, reklamę w serwisach streamingowych oraz działania PR.

Na potrzeby kampanii powstała również strona internetowa www.MamWzrokOK.pl, na której znajdują się ciekawe artykuły oraz wyszukiwarka salonów optycznych.

www.MamWzrokOK.pl

 

Polecamy