Halina Makowska doradcą biura obsługi klienta w American Lens

Halina Makowska zostaje DORADCĄ BIURA OBSŁUGI KLIENTA AMERICAN LENS, firmie optycznej należącej do Grupy ALVEGO,

której integralną częścią jest firma Vadim Eyewear, oferująca luksusowe kolekcje światowej sławy projektantów, takich jak: Karl Lagerfeld, Etnia Barcelona, Calvin Klein, Liu Jo, Kaleos czy Ferragamo.

AMERICAN LENS będzie odpowiedzialna za codzienne wspieranie oraz rozwijanie relacji klientami.

Halina Makowska rozpoczęła przygodę optyką 1979 roku szkole optycznej przy Śląskich Zakładach Mechaniczno-Optycznych, gdzie pracowała do 1991 roku. Kolejnym krokiem jej karierze była praca międzynarodowej korporacji optycznej, którą była związana przez 33 lata.

Pełniła tam rolę specjalisty ds. obsługi klienta, następnie starszego specjalisty ds. obsługi klienta. tym czasie zdobyła bogate doświadczenie pracy klientem, rozwijając umiejętności komunikacyjne oraz budując trwałe wartościowe relacje biznesowe. Jej praca wyróżnia się profesjonalizmem, zaangażowaniem pasją do branży optycznej.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,735
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.