Magazyn „Optyk Polski” także był obecny na tym niezwykłym wydarzeniu.
Podczas EssilorLuxottica Roadshow mogliśmy zobaczyć wiele modeli z najnowszej kolekcji okularów Luxottica na sezon jesień–zima 2022/2023. Było dużo nowości, światowych trendów i ciekawych opraw. Podczas prezentacji poznaliśmy także diamentową ofertę portfolio Instrumentów Essilor: Vision-R 700, Vision R-800 i Vision S-700. Nowoczesne rozwiązania, niezawodność, kompleksowość i wygoda pracy dla optyków – o tym wszystkim opowiadały osoby prezentujące urządzenia. Po raz kolejny przekonaliśmy się, że edukacja w branży optycznej jest bardzo ważna. Uczestnicy wydarzenia mogli też zapoznać się z możliwościami szkoleniowymi platformy Leonardo, która daje dostęp do wielu interesujących kursów osobom związanym z branżą optyczną.
Całodzienne spotkania i prezentacje zakończyła konferencja biznesowa
„Sięgaj gwiazd z EssilorLuxottica”. Prelegenci omawiali innowacje w optyce XXI wieku i zaprezentowali nową odsłonę powłok CRIZAL, które gwarantują kompletną i niezawodną ochronę oczu. Ponadto goście mogli zapoznać się z najnowszymi planami kampanii internetowych Varilux, Eyezen oraz Vogue Eyewear generującymi potrzebę posiadania wysokiej jakości okularów u milionów Polaków i przekierowującymi nowych klientów bezpośrednio do salonów optycznych. Zwieńczeniem imprezy był inspirujący pokaz światowych trendów mody okularowej oraz konkurs z nagrodami.
Było interesująco, ekspercko i klimatycznie.