EssilorLuxottica Roadshow

Najnowsze trendy okularowe, ciekawe rozwiązania edukacyjne, innowacje w optyce – przez cały wrzesień optycy mogli się spotkać z ekspertami Essilor oraz Luxottica podczas Roadshow we Wrocławiu, w Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Poznaniu.

Magazyn „Optyk Polski” także był obecny na tym niezwykłym wydarzeniu.

Podczas EssilorLuxottica Roadshow mogliśmy zobaczyć wiele modeli najnowszej kolekcji okularów Luxottica na sezon jesień–zima 2022/2023. Było dużo nowości, światowych trendów ciekawych opraw. Podczas prezentacji poznaliśmy także diamentową ofertę portfolio Instrumentów Essilor: Vision-R 700, Vision R-800 Vision S-700. Nowoczesne rozwiązania, niezawodność, kompleksowość wygoda pracy dla optyków – tym wszystkim opowiadały osoby prezentujące urządzenia. Po raz kolejny przekonaliśmy się, że edukacja branży optycznej jest bardzo ważna. Uczestnicy wydarzenia mogli też zapoznać się możliwościami szkoleniowymi platformy Leonardo, która daje dostęp do wielu interesujących kursów osobom związanym branżą optyczną.

Całodzienne spotkania prezentacje zakończyła konferencja biznesowa
„Sięgaj gwiazd EssilorLuxottica”. Prelegenci omawiali innowacje optyce XXI wieku zaprezentowali nową odsłonę powłok CRIZAL, które gwarantują kompletną niezawodną ochronę oczu. Ponadto goście mogli zapoznać się najnowszymi planami kampanii internetowych Varilux, Eyezen oraz Vogue Eyewear generującymi potrzebę posiadania wysokiej jakości okularów milionów Polaków przekierowującymi nowych klientów bezpośrednio do salonów optycznych. Zwieńczeniem imprezy był inspirujący pokaz światowych trendów mody okularowej oraz konkurs nagrodami.

Było interesująco, ekspercko klimatycznie.

 

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik
2,321
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.