ESSILORLUXOTTICA ROADSHOW

Podczas nadchodzącej odsłony wydarzenia optycy z całej Polski poznają aktualne kolekcje aż 35 marek okularowych największych brandów i domów mody na świecie, w tym tegoroczne nowości w portfolio EssilorLuxottica, czyli marki: Ferrari, Jimmy Choo, Brunello Cucinell, Miraflex i Moncler.

Na odwiedzających czeka również prezentacja bogatego portfolio instrumentów Essilor Instruments, wprowadzenie do innowacyjnej platformy szkoleniowej Leonardo oraz specjalne oferty na soczewki okularowe Essilor
i JZO – Polskiego Eksperta Optycznego. Jesienna edycja EssilorLuxottica Road show będzie prawdziwą eksplozją kolorów i innowacji. Klienci wejdą w świat dynamicznych soczewek Transitions® GEN S™ i poznają przełomową serię Ray-Ban Change – kolekcję opraw reagującą na światło UV dzięki zastosowaniu technologii Transitions®. Wszyscy odwiedzający będą mogli wziąć udział w wyjątkowym konkursie z nagrodami na każdym z pięciu przystanków EssilorLuxottica Roadshow.

Wstęp na wydarzenie możliwy jest wyłącznie po wcześniejszej rejestracji: www.roadshowrejestracja.pl.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,735
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.