EssilorLuxottica Roadshow 2024

Siła współpracy i nowości w świecie optyki.

Tegoroczna edycja Roadshow EssilorLuxottica okazała się nie tylko świetną okazją do zaprezentowania najnowszych kolekcji okularów, ale również wyjątkowym wydarzeniem, którym uczestniczyli przedstawiciele trzech spółek: JZO, Luxottica Essilor.

Po pięciu emocjonujących przystankach Polsce możemy stwierdzić, że była to jedna najbardziej udanych edycji! Optycy mieli szansę odkryć fascynujący świat marek dostępnych portfolio EssilorLuxottica, tym nową markę Moncler oraz brandy Ferrari, Jimmy Choo, Brunello Cucinelli Miraflex. Mogli również zapoznać się nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi portfolio Essilor Instruments, także skorzystać wiedzy specjalistów podczas szkoleń dotyczących aktualnych trendów branży. Spotkania przedstawicielami Luxottica, Essilor JZO, także dyskusje na temat innowacyjnych rozwiązań szkoleniowych Leonardo umożliwiły wymianę doświadczeń inspiracji.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za obecność oraz niezapomniane chwile, które wzbogaciły wydarzenie. Już teraz zapraszamy na kolejną edycję Roadshow EssilorLuxottica – do zobaczenia wkrótce!

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,736
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.