Early experience program MiYOSMART Chameleon

HOYA Vision Care zebrała wartościowe spostrzeżenia bezpośrednio od użytkowników soczewek okularowych MiYOSMART Chameleon.

HOYA Vision Care opublikowała wyniki Early Experience Program (EEP) – programu oceny doświadczeń użytkowników soczewek fotochromowych MiYOSMART Chameleon, który rozpoczął się zaraz po wprowadzeniu produktu na rynek, 2023 r.

Celem projektu EEP była ocena poziomu akceptacji soczewek okularowych MiYOSMART Chameleon, także lepsze poznanie nawyków użytkowników. HOYA Vision Care proaktywnie gromadziła dane od 100 pacjentów wieku od 3 do 20 lat, mieszkających Europie, Azji Australii.

Program stworzono, by uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące zakresu ochrony przeciwsłonecznej zapewnianej przez produkty rodziny MiYOSMART, formułowane przez specjalistów ochrony wzroku oraz pacjentów. Drugim ważnym celem było lepsze zrozumienie nawyków zachowań pacjentów. związku tym dane dotyczyły przede wszystkim poziomu adaptacji do tych rozwiązań oraz ich tolerancji wśród pacjentów różnym wieku i o różnym pochodzeniu etnicznym. Badano także ich zadowolenie korzystania soczewek fotochromowych MiYOSMART Chameleon, poziom przestrzegania zaleceń, jak również rodzaje aktywności/zachowań podejmowanych podczas przebywania na zewnątrz.

Cały artykuł dostępny w strefie eksperta w e-wydaniu https://feniksmedia.pl/publikacje/Optyk_Polski/79/42/

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,582
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.