HOYA Vision Care opublikowała wyniki Early Experience Program (EEP) – programu oceny doświadczeń użytkowników soczewek fotochromowych MiYOSMART Chameleon, który rozpoczął się zaraz po wprowadzeniu produktu na rynek, w 2023 r.
Celem projektu EEP była ocena poziomu akceptacji soczewek okularowych MiYOSMART Chameleon, a także lepsze poznanie nawyków użytkowników. HOYA Vision Care proaktywnie gromadziła dane od 100 pacjentów w wieku od 3 do 20 lat, mieszkających w Europie, Azji i Australii.
Program stworzono, by uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące zakresu ochrony przeciwsłonecznej zapewnianej przez produkty z rodziny MiYOSMART, formułowane przez specjalistów ochrony wzroku oraz pacjentów. Drugim ważnym celem było lepsze zrozumienie nawyków i zachowań pacjentów. W związku z tym dane dotyczyły przede wszystkim poziomu adaptacji do tych rozwiązań oraz ich tolerancji wśród pacjentów w różnym wieku i o różnym pochodzeniu etnicznym. Badano także ich zadowolenie z korzystania z soczewek fotochromowych MiYOSMART Chameleon, poziom przestrzegania zaleceń, jak również rodzaje aktywności/zachowań podejmowanych podczas przebywania na zewnątrz.
Cały artykuł dostępny w strefie eksperta w e-wydaniu https://feniksmedia.pl/publikacje/Optyk_Polski/79/42/