Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign. Statuetki zostały przyznane za kampanię „Wzrok OK!”, która zachęciła ponad 2 mln Polaków do zaplanowania wizyt u specjalistów.
OBTK, na zlecenie HOYA Lens Poland, przygotowała i zrealizowała kampanię „Wzrok OK!”, której celem było zachęcenie Polaków do badania wzroku, wdrożenia zdrowych nawyków w zakresie jego higieny i regularnych konsultacji u specjalistów.
Kampania była realizowana z inicjatywy HOYA Lens Poland i Seiko Optical Polska w pierwszej połowie ub.r. Główną rolę w kampanii odgrywał spot wideo, przygotowany w kilku wersjach i emitowany na YouTube, Player.pl i powiązanych serwisach internetowych TVN, a także na Facebooku i Instagramie. Działania były uzupełnione o aktywności z zakresu PR, publikację artykułów na temat cyfrowego zmęczenia wzroku oraz prostych ćwiczeń oczu. Na stronie kampanii uruchomiono też wyszukiwarkę salonów optycznych i specjalistów ochrony wzroku, do których można było umówić się na badanie. Badanie efektywności kampanii, zrealizowane po jej zakończeniu przez SW Research, wykazało, że kontakt z kampanią miało 24% dorosłych użytkowników internetu w Polsce. Jednocześnie w grupie, która miała styczność z kampanią, odsetek osób planujących badanie wzroku wyniósł aż 75%. Uwzględniając skalę kampanii, jest to wzrost o prawie 2 mln osób deklarujących chęć zbadania wzroku.