Dwie nagrody IAC dla kampanii „WZROK OK!”

HOYA Lens Poland agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IAC 2022 dwóch kategoriach:

Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign. Statuetki zostały przyznane za kampanię „Wzrok OK!”, która zachęciła ponad 2 mln Polaków do zaplanowania wizyt specjalistów.

OBTK, na zlecenie HOYA Lens Poland, przygotowała zrealizowała kampanię „Wzrok OK!”, której celem było zachęcenie Polaków do badania wzroku, wdrożenia zdrowych nawyków zakresie jego higieny regularnych konsultacji specjalistów.

Kampania była realizowana inicjatywy HOYA Lens Poland Seiko Optical Polska pierwszej połowie ub.r. Główną rolę kampanii odgrywał spot wideo, przygotowany kilku wersjach emitowany na YouTube, Player.pl powiązanych serwisach internetowych TVN, także na Facebooku Instagramie. Działania były uzupełnione aktywności zakresu PR, publikację artykułów na temat cyfrowego zmęczenia wzroku oraz prostych ćwiczeń oczu. Na stronie kampanii uruchomiono też wyszukiwarkę salonów optycznych specjalistów ochrony wzroku, do których można było umówić się na badanie. Badanie efektywności kampanii, zrealizowane po jej zakończeniu przez SW Research, wykazało, że kontakt kampanią miało 24% dorosłych użytkowników internetu Polsce. Jednocześnie grupie, która miała styczność kampanią, odsetek osób planujących badanie wzroku wyniósł aż 75%. Uwzględniając skalę kampanii, jest to wzrost prawie 2 mln osób deklarujących chęć zbadania wzroku.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik
2,319
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.