Dlaczego Właśnie Destlo?
Producent płynów do czyszczenia okularów Destlo oferuje możliwość przygotowania konkretnych produktów z własną personalną etykietą, na której umieszczone jest logo, adres numery telefonu, kod QR czy adres strony internetowej salonu optycznego. Destlo może personalizować swoje płyny dla konkretnego salonu optycznego. Takie indywidualne podejście przekłada się na wymierne korzyści. Jednym słowem, jest to doskonała forma reklamy, co trzeba podkreślić – trafiająca bezpośrednio do właściwego odbiorcy.
Perfekcyjne czyszczenie
Destlo Clean Glass to płyn do okularów, który perfekcyjnie czyści soczewki, nie pozostawiając żadnych smug – zapobiega parowaniu (AntiFog) i działa także antystatycznie. Destlo nie zawiera alkoholu, substancji zapachowych, barwiących, gdyż przypadku oczu, ze względu na brak cyrkulacji powietrza mogłoby to wywoływać narządu wzroku.
Płyny do czyszczenia okularów Destlo doskonale usuwają wszelkie zabrudzenia, zatłuszczenia oraz kurz, bez smug. Posiadają badania dermatologiczne, dzięki czemu są bezpieczne dla skóry. Wielokrotne testy potwierdziły, że środek jest bezpieczny dla szkła.
Destlo Clean Glass to wysokiej jakości oraz przyjazny dla środowiska produkt. To nie tylko płyn do okularów. Płyn Destlo jest przeznaczony do każdego rodzaju szkieł i powłok.
– Technologia AntiFog
– Bezpieczne dla szkła
– Perfekcyjne czyszczenie
Produkt certyfikowany
Destlo Clean Glass spełnia wymagania nakładane przez rozporządzenie 1907/2006/WE (REACH) w zakresie wymagań oceny, rejestracji substancji, komponentów produktów, zawartości substancji SVHC, substancji podlegających ograniczeniom zgodnie z zał. XVII oraz z zał. XIV (zezwolenia) rozp. REACH.
Stosowane obecnie powłoki na soczewkach okularowych ułatwiają ich pielęgnację i utrzymanie w czystości, nie da się jednak uniknąć ich czyszczenia. Środki do czyszczenia okularów są wygodne w użyciu i delikatne dla soczewek, delikatnie usuwają zabrudzenia, kurz i tłuszcz i zapobiegają uciążliwemu parowaniu okularów. A jeśli dodamy do tego możliwość indywidualizacji produktu pod konkretny salon, z umieszczeniem na opakowaniu jego danych, to dla salonu optycznego dodatkowa korzyść.
- Dodatkowa reklama salonu poprzez sprzedaż płynów z własnym logo.
- Adres, numer telefonu na etykiecie dla klienta.
- Wyróżnienie się na tle innych optyków.
- Podstawa budowania zaufania dla klienta.