Convers: kultowy styl i szeroka rozpoznawalność

Marka Converse, znana na całym świecie przede wszystkim z kultowych trampek, od lat cieszy się ogromną popularnością wśród młodych ludzi.

Jej rozpoznawalność i przynależność do kultury młodzieżowej sprawiają, że produkty sygnowane logiem Converse mogą być skutecznym narzędziem w przyciąganiu młodych klientów do salonów optycznych.

Converse to marka, która przez dekady zdobyła status ikony świecie mody młodzieżowej. Jej produkty są symbolem indywidualizmu autentyczności, co idealnie trafia gusta młodych ludzi. Wprowadzenie do oferty salonów optycznych kolekcji okularów marki Converse może przyciągnąć fanów marki, którzy chcą podkreślić swój styl za pomocą charakterystycznych akcesoriów.

Pełna treść dostępna w e-wydaniu na https://feniksmedia.pl/publikacje/Optyk_Polski/79/29/

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,581
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.