Centrum Biznesu Optycznego Manhattan 44 – American Lens po raz kolejny łączy branżę optyczną w Warszawie

Za nami kolejna edycja spotkań wyjątkowej przestrzeni Centrum Biznesu Optycznego Manhattan 44. To już trzeci rok, odkąd liderzy rynku spotykają się tym miejscu, by dzielić się wiedzą doświadczeniem, także inspirować się nawzajem.

Głównym organizatorem wydarzenia była firma American Lens, która od lat wyznacza standardy jakości innowacyjności branży optycznej. realizację wydarzenia aktywnie włączyli się także współorganizatorzy: Vadim Eyewear, Polymed Polska oraz Glasson – firmy, które wspólnie tworzą przestrzeń nowoczesnego, partnerskiego biznesu.

Firma Polymed Polska przygotowała kompleksową prezentację najnowszych rozwiązań technologicznych marki NIDEK – światowego lidera zakresie diagnostyki okulistycznej. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się szerokim portfolio nowoczesnych instrumentów diagnostycznych, obejmującym m.in.: autorefraktometry, tonometry, urządzenia do przeprowadzania badań OCT foroptery.

Cykliczne spotkania Centrum Biznesu Optycznego Manhattan 44 to merytoryczne prezentacje nowatorskich produktów technologii, ale przede wszystkim przestrzeń do budowania relacji prowadzenia otwartego dialogu na temat przyszłości optyki.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,750
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.