Calvin Klein – nowy emblemat, nowe oblicze kolekcji

Calvin Klein to marka, której nie trzeba przedstawiać.


Od dekad jest synonimem minimalizmu, ponadczasowej estetyki i nowoczesnej elegancji. Charakterystyczne logo CK zna każdy, kto interesuje się choć w minimalnym stopniu modą – od kultowych kampanii reklamowych lat 90., do dzisiejszej kolekcji, która jest jeszcze bardziej wyrafinowana stylistycznie.

Globalna rozpoznawalność to fundament, na którym marka buduje swoją siłę. Calvin Klein to nie tylko ubrania czy akcesoria – to styl życia, który inspiruje miliony ludzi na całym świecie.


AOP – nowy symbol rozpoznawalności

Jesień/zima 2025 to dla Calvin Klein początek nowego etapu. Marka wprowadziła do świata mody i optyki Allover Monogram Pattern (AOP) – geometryczny wzór oparty na literach CK, który stał się prostym i rozpoznawalnym motywem. To kolekcja, która przyciąga wzrok i podkreśla indywidualność noszących ją osób.


Dzięki mocnej identyfikacji wizualnej – od odzieży po okulary – Calvin Klein zyskał efektowny motyw, który daje wrażenie ekskluzywności. Klient wie, że ma do czynienia z produktem, który wyróżnia się na tle konkurencji.

Co więcej, powtarzalny monogram nadaje modnym dodatkom status must-have, sprawiając, że kolekcje FW25 stają się pożądanym akcentem sezonu.

Więcej w e-wydaniu

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
3,414
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.